Jaarlijks laten duizenden studenten hun scriptie Engels of Nederlands nakijken bij Scriptium, een exclusieve nakijkdienst voor scripties en verslagen. Er zijn meer dan dertig correctoren bij Scriptium aangesloten, die een intensief sollicitatieproces hebben doorlopen en diverse testen hebben afgenomen. We nemen enkel de beste correctoren aan, en dat zijn correctoren die behalve een enorme taalkennis hebben, een scriptie ook op structuur en inhoud kunnen controleren.
Studenten zijn bij Scriptium in goede handen, want Scriptium levert een scriptieservice die nergens anders te vinden is. Iedere scriptie die bij Scriptium binnenkomt wordt zeer zorgvuldig door een corrector gecorrigeerd, en wordt ook door onze kwaliteitsmanager doorgenomen voordat we de verbeterde versie naar de student opsturen. Hierdoor levert Scriptium verreweg de hoogste kwaliteit van Nederland en Vlaanderen en halen we gemiddeld 20% meer fouten uit een thesis. Geen enkel ander scriptiebureau kan aan de geleverde kwaliteit van Scriptium voldoen, temeer omdat we als één van de weinigen naast een taal- en structuurcorrectie een inhoudelijke controle bieden. Je scriptie wordt dus op taal, structuur en inhoud nagekeken, en hiermee krijg je een complete en diepgaandere correctie dan wanneer je enkel een taalcorrectie zou krijgen. Zoals te zien aan de beoordelingen die we krijgen zijn studenten zeer tevreden met onze service. We ontvangen ook regelmatig enthousiaste reacties via mail en dankberichten. Daar zijn we heel blij mee, want dat geeft ons de extra motivatie om het allerbeste te bieden op vlak van scriptiecorrectie. Vanwege de hoge kwaliteit die we leveren, verwijzen diverse organisaties studenten door naar Scriptium, bijvoorbeeld organisaties die met dyslectische studenten werken. Zelfs docenten op hogescholen en universiteiten, die te maken hebben met studenten die moeite hebben met taal, of die een scriptie hebben geschreven met veel inhoudelijke fouten, sturen hun studenten weleens door naar Scriptium. Dit geeft aan hoe hoog onze service staat aangeschreven .
Je kunt na de correctie altijd vragen stellen, bijvoorbeeld als de feedback en de correctie nadere uitleg behoeven. Je kunt ons via mail of telefonisch bereiken. We luisteren naar de problemen waartegen je aanloopt en staan altijd voor je klaar om advies te geven.